sentral

سانترال

 

سانترال در واقع یک دستگاه سخت افزاری است که وظیفه برقراری ارتباط را برعهده دارد.

 

مجموعه ای را فرض کنید که تعداد کارکنان آن بسیار بالاست و ارباب رجوعان بسیاری را هم حضوری و هم تلفنی را می پذیرند. مجموعه فوق الذکر برای هر کارمند هر بخش می بایست یک خط و یک تلفن تعبیه کند تا کارمند بتواند کاره خود را به درستی انجام دهد تماس تلفنی خود را پاسخ دهد.

 

طبیعتا عقلانی نیست که برای هر نفر یک خط کشیده شود. در این گونه موارد سازمان یا مجموعه برای جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه یک خط شهری را خریداری کرده و با استفاده از یک دستگاه سانترال آن را به چند خط داخلی تبدیل می کند. تلفن های سانترال از قابلیت های بسیار بالایی برخوردار هستند و این تنها یکی از این ویژگی های مثبت دستگاه سانترال می باشد. سانترال در واقع مخابراتی می باشد که مجموعه ای خطوط شهری را در خود جمع آوری کرده . و بسته به نوع تنظیماتی که به آن داده می شود، تنظیم می شود.

 

بزرگترین مشکل در نبود سانترال این است که، اگر شما کارمند یک مجموعه باشید و فردی با شما تماس بگیرد، اما با کارمند دیگری در مجموعه کار داشته باشه، یا باید کارمند به نزد تلفن شما بیاید و پاسخگو این تماس تلفنی باشد یا می بایست شماره کارمند دیگر را به فرد تماس گیرنده بدهید تا مجدد شماره گیری کند. این فرایند باعث اتلاف وقت می شود.

 

Central-system

 

از دیگر قابلیت های نلفن سانترال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • شبانه روزی و بی نیاز از اپراتور می باشد.
  • از نظر سخت افزار بهینه و از نظر هزینه مقرون به صرفه است.
  • می توان توسط کامپیوتر وضیعت لحظه به لحظه شبکه را مانیتور نمود.
  • امنیت شبکه به راحتی فراهم و در دسترس است.
  • امکان شماره گیری و برقراری ارتباط با خارج از سیستم وجود دارد.
  • می توان برقراری تماس های داخلی را ممکن نمود.
  • مدیریت هزینه واحد پذیرش خودکار ۳ مرحله ای با راهنمای صوتی
  • پیغام گیر(BV)
  • نمایشگرCALLER ID روی تلفن تک خط و تلفن سانترال آنالوگ
  • تغییر پذیری آسان و متنوع
  • مدیریت تماس کارآمد که خود شامل مزایای زیر است:
  • بهبود وجهه شرکت

 

 

Central-system

 

 

 

.

دیدگاهتان را بنویسید

جستجو در سایت

دسته بندی ها

  • نمایشگر
  • LG
درحال بارگذاری ...